Nalaganje mape ....

Datum / Čas
Date(s) - 24/10/2017 - 26/10/2017
9:00 - 17:00

Lokacija
Fakulteta za dizajn

Kategorije


Delavnica “Odlična zgodba blagovne znamke (Storytelling) – ključna razlika med učinkovitim in povprečnim upravljanjem blagovne znamke” bo izvedla Vojka Žgavec Clemenz in bo bo izvedena  26. oktobra od 9:00 do 17:00. Lokacija:  GZS, dvorana F, Lubljana.

PROGRAM
Uvod
– ustvarjati (in prodajati) izdelke ali storitve, ki niso suverena blagovna znamka, je v današnjem svetu početje, obsojeno na neuspeh
– zgodba blagovne znamke je v sodobnem marketingu eden od štirih konstitutivnih elementov uspešne blagovne znamke
– kako zgodbo blagovne znamke zasnovati, oceniti, razvijati, so veščine, ki podjetjem (lastnikom blagovnih znamk) zagotovijo ključne konkurenčne prednosti
– snovanje zgodb blagovnih znamk (storytelling) je veščina, ki je postala v sodobnem marketingu eno ključnih orodij (orožij)
– snovanje zgodb (storytelling) je tesno vpet v procese upravljanja z blagovno znamko (branding) ter v tržno komuniciranje; brez poznavanja vsaj osnovnih sodobnih zakonitosti omenjenih področij uspešne zgodbe blagovne znamke ni mogoče zasnovati in kasneje vzdrževati
Vsebine
– ključne spremembe na področju sodobnega tržnega komuniciranja
– blagovna znamka
– štirje osnovni elementi blagovne znamke (ime, pozicijski slogan, celostna grafična podoba, zgodba blagovne znamke)
o osnovne značilnosti, zakonitosti in vloge vsakega od elementov
o medsebojna usklajenost vseh štirih elementov
– pomen zgodbe blagovne znamke
– razlike med klasičnim oglaševanjem in storytellingom
– osnovne faze, ki jih moramo opraviti pred začetkom snovanja zgodbe
– kako zasnovati dobro zgodbo blagovne znamke
– kako oceniti kakovost zgodbe blagovne znamke
– kako aplicirati zgodbo blagovne znamke
– kako upravljati z zgodbo blagovne znamke
– praktični primeri

Komu je delavnica namenjena?

  • Direktorjem podjetij
  • Vodjem ostalih poslovnih funkcij – razvoja, trženja,..

Prijave zbiramo do 23. oktobra 2017 preko prijavnice spodaj:
Delavnica je brezplačna.