Nalaganje mape ....

Datum / Čas
Date(s) - 20/04/2017
13:00 - 18:00

Lokacija
GZS, dvorana G

Kategorije


Spoštovani,

V četrtek, 20. aprila 2017 vas vabimo na delavnico, kjer se bomo posvečali znanjem, ki so potrebna za učinkovito pripravo in izvedbo prodajnega sestanka in prodajne predstavitve na način, da bomo posel zaključili in ob tem vzpostavili in ohranili dober  odnos z našo stranko.

  • PRODAJNI SESTANEK, PRODAJNA PREDSTAVITEV IN ZAKLJUČEVANJE POSLA, kjer se bomo ukvarjali s sledečimi vsebinami:
  • Cilj prodajnega sestanka in prodajne predstavitve je, da nas stranka dojame kot strokovnjaka na našem področju, kar jo bo prepričalo, da bo za reševanje svojih potreb in težav izbrala prav naše podjetje in naše rešitve!
  • Kako se ustrezno pripraviti na prodajni sestanek? Ali res poznate:
  • podjetje: produkte, prednosti, trge, dosežke, poslovne rezultate,…
  • osebe, s katerimi se boste srečali in njihove vloge. Kdo odloča o poslu?
  • težave, s katerimi se srečujejo. Danes se kupujejo rešitve!
  • Opremljenost, pristop in usposobljenost prodajalcev je odločilna za uspeh sestanka:
  • osebna urejenost
  • učinkovito informativno gradivo
  • pristop in način komuniciranja
  • strokovna usposobljenost
  • Ocena terena in osebnosti kupca: spoznajmo štiri tipe osebnosti in kaj nanje najbolj deluje pri prodaji.
  • Najprej moramo ustvariti zaupanje in pripravljenost za sodelovanje, šele kasneje lahko govorimo o naših rešitvah!
  • Uvodna predstavitev: kdo naj govori prvi? Koliko poslušati in koliko govoriti? – Naj se vam ne mudi preveč!
  • Ugotavljanje potreb stranke: ali znamo postavljati prava vprašanja in predvsem ali znamo poslušati. Poslušanje gradi zaupanje pri kupcu, prodajalcu pa daje dragocene informacije.
  • Postavitev diagnoze kupčevega problema in izvedba PRODAJNE PREDSTAVITVE: prestavitev naših rešitev skozi oči uporabnika
  • Spoznajmo ključna pravila dobre prodajne predstavitve!
  • Zaključek sestanka: povzetek bistva in opredelitev, kaj je naslednji korak!
  • Kaj po sestanku? (Follow-up aktivnosti)
  • Najpogostejše napake pri izvedbi prodajnega sestanka, ki lahko izjalovijo dober posel
  • ZAKLJUČEVNJE POSLA: gre za kritično fazo in končni cilj prodajnega procesa. Težavnost zaključevanja posla je odvisna tega ali smo prejšnje faze prodajnega procesa pravilno izpeljali, pa tudi od spretnosti in odločnosti prodajnika.

 

Komu je delavnica namenjena?

  • Komercialistom in drugim prodajnikom
  • Direktorjem podjetij
  • Direktorjem (vodjem) ostalih poslovnih funkcij – razvoja, proizvodnje, trženja, prodaje,…

 

Kdaj in kje se dobimo?

Dobimo se v četrtek, 20. aprila 2017 ob 13.00 uri v dvorani F na sedežu GZS, Dimičeva 13, Ljubljana.

Trajanje posamezne  delavnice: 4 šolske ure

Delavnica se bo financirala po solidarnostnem modelu.

 

 

PRIJAVNICA

Prijave so zaprte za ta dogodek.