Nalaganje mape ....

Datum / Čas
Date(s) - 01/03/2018
11:00 - 15:00

Lokacija
GZS, dvorana F

Kategorije


Na delavnici z naslovom: Trženje: “Prodaja na tujih trgih in sejemski nastop˝, se bomo naučili načrtovati prodor na tuji trg s strukturiranim pristopom: izbor ciljnega trga,
opredelitev profila ciljnih partnerjev, priprava informativnih materialov in predstavitve, pravilna izvedba prvih kontaktov, iskanje odgovornih oseb, prvi sestanki v tujini,…
Kakšna naj bo priprava na sejem: kaj vse je potrebno upoštevati in postoriti, da bomo dosegli rezultate, ki bodo upravičili stroške.

Poleg tega se boste seznanili še s sledečimi vsebinami:

Prodaja na tujih trgih:
– Zakaj se podjetja odločajo za širitev poslovanja v tujino in kdaj postane poslovanje v tujini nujna poslovna odločitev?
– Načini vstopa na tuje trge
– Katera podjetja so primerna za delovanje na tujih?
– Kako oceniti svojo izvozno pripravljenost in izbrati pravi ciljni trg?
– Poznate svoje avtentične konkurenčne prednosti, ki lahko prepričajo tujega kupca?
– Kdo so vaši poslovni partnerji na izbranem tujem trgu?
– Kako boste na tujem trgu dosegli prodajni uspeh?
– Težave, tveganja in stroški pri delovanju na tujih trgih
– Oblikovanje sistematičnega pristopa in izvozne strategije
– Pomembnost poznavanja distribucijskega sistema na izbranem tujem trgu: primer specifičnega delovanja sistema agentov na italijanskem trgu
– Ste dovolj vztrajni?
Sejemski nastop:
– kako se pripraviti na dober sejemski nastop, govorili bomo o določanju jasnih ciljev, ki jih želimo z nastopom na sejmu doseči,
– o oblikovanju razstavnega prostora, ki spodbuja stik z obiskovalci,
– o pomenu izbora in usposabljanja dobre sejemske ekipe, ki bo znala obiskovalce gostiti in s svojim obnašanjem in znanjem ustvariti odlično podobo o našem podjetju.
– spregovorili bomo tudi o sistemu pridobivanja koristnih informacij o kupcih, konkurenci in trendih
– poudarili bomo pomen izvajanja posejemskih aktivnosti (follow up), ko se pravo delo, ki vodi do konkretnih prodajnih rezultatov, šele začne.

Komu je delavnica namenjena?

  • Komercialistom in drugim prodajnikom
  • Direktorjem podjetij
  • Direktorjem (vodjem) ostalih poslovnih funkcij – razvoja, proizvodnje, trženja, prodaje,…

Prijave zbiramo preko spodnje prijavnice.
Delavnica je brezplačna.