Nalaganje mape ....

Datum / Čas
Date(s) - 21/09/2017
10:00 - 15:00

Lokacija
GZS, poslovna oaza v 7. nadstropju

Kategorije


Na delavnici z naslovom: Trženje: “Učinkovito poslovno komuniciranje in uspešne tehnike pogajanj˝, se bomo naučili učinkovite, jasne in konsistentne komunikacije, osebno in po telefonu, da bo stranka razumela polni pomen povedanega, obenem pa se bo tudi sama počutila slišano in razumljeno. Naučili se bomo tudi, kako uporabljati neverbalna sporočila in govorico telesa, kajti komunikacija daleč presega uporabo besed.
Ni dobrega posla brez učinkovitih pogajanj, zato bomo govorili tudi o tem, kako doseči s stranko sporazum, ne da bi ogrozili prihodnjo komunikacijo in sodelovanje, temveč okrepili win-win odnos, kar je pogoj za dolgoročno sodelovanje.
In končno…ali bi želeli postati karizmatični govorec, ki prepriča in navduši občinstvo? Skupaj se bomo naučili, kako obvladati stres in strah, ki nas ovirata in spoznali, kako iz sebe potegniti moč in karizmo, da bomo pred občinstvom zablesteli.

Poleg tega se boste seznanili še s sledečimi vsebinami:

1. OSVOJIMO TEMELJE USPEŠNEGA KOMUNICIRANJA:
– Verbalna komunikacija: odprta komunikacija, postavljanje vprašanj, razumevanje,…
– Neverbalna komunikacija: pomen in vrste neverbalnega komuniciranja, kulturne razlike,…več kot polovico informacij sogovorniku posredujemo prek našega glasu in govorice telesa!
– Aktivno poslušanje (poslušati in slišati): tehnike aktivnega poslušanja
– Sposobnost asertivnega komuniciranja
– Ali poznate svoj komunikacijski profil in kako ga izkoristiti sebi v prid?
– Kdo je vaš sogovornik: kako komunicira, kaj so njegovi motivi ali znate govoriti njegov jezik in ga pripeljati na skupno interesno področje?
– Obvladovanje konfliktnih situacij z ustrezno komunikacijo je nujno!
– Najpogostejše napake v pogovoru s stranko in kako se jim izognemo?
– Osebna predstavitev: ali znate v nekaj minutah učinkovito predstaviti sebe in vaše podjetje in pri stranki vzbuditi zaupanje, verodostojnost in interes?
– Odgovarjanje na vprašanja ni enostavna naloga: naučimo se tehnik obvladovanja vprašanj, tudi ko gre za provokativne vsebine.
– Koristni nasveti za dobro komuniciranje: prilagoditev hitrosti in ritma govora, uporaba premorov,…

2. HLADNO KLICANJE (COLD CALLING):
– Kako premagamo odpor in strah prek klicanjem?
– Učinkovita priprava je nujna! (predstavitev, vprašanja, motiv,…)
– Ali znamo vzbuditi zaupanje v manj kot minuti?
– Kako in s čim bomo stranko prepričali?

3. POGAJANJA kot način za doseganje sporazuma, ne da bi ogrozili prihodnjo komunikacijo in sodelovanje:
– Pogajanja kot načrtovan proces (6 osnovnih faz)
– Neformalna pogajanja – spretnost usklajevanja interesov
– Trije elementi, ki odločilno vplivajo na rezultat pogajanj: pristop (odnos), znanje in tehnike komuniciranja
– Obvladovanje težkih situacij pri pogajanjih

4. RETORIKA IN JAVNI NASTOP
– Ste tudi vi med tistimi, ki bi raje skočili iz letala, kot spregovorili pred publiko?
– Zakaj je javni nastop nočna mora za več kot 80% ljudi?
– Kako postati karizmatični govorec, ki prepriča in navduši občinstvo?
– Naučimo se iz sebe potegniti moč in karizmo, da bomo pred občinstvom zablesteli!

Komu je delavnica namenjena?

  • Komercialistom in drugim prodajnikom
  • Direktorjem podjetij
  • Direktorjem (vodjem) ostalih poslovnih funkcij – razvoja, proizvodnje, trženja, prodaje,…

Prijave za 1 del, ki bo 21. septembra 20147 zbiramo do 14. septembra 2017
Delavnica se financira po solidarnostnem modelu.

Druga delavnica iz tega sklopa bo 5. oktobra 2017. Prijavnica bo odprta naknadno.

.

PRIJAVNICA

Prijave so zaprte za ta dogodek.