VABILO na usposabljanje – Strateški marketing, branding in napredna orodja oglaševanja

Veliko podjetij se danes še vedno sooča z izzivom, kako vzpostaviti delovanje marketinga kot strateške funkcije v podjetju, ki je povezovalni člen med vsemi poslovnimi funkcijami in trgom in vsem v podjetju pokaže veliko sliko in skupen cilj: zadovoljstvo strank in donosnost poslovanja. Strateški marketing temelji na raziskavah in analizah, skrbnem načrtovanju in implementaciji marketinške strategije, izvaja skrben nadzor nad trženjskim spletom in nosi odgovornost za profitabilnost.

Vabimo lesna in pohištvena podjetja, da se udeležijo usposabljanj, ki jih organiziramo v okviru Kompetenčnega centra za razvoj kadrov v lesarstvu, na temo strateškega marketing, brandinga in naprednih orodij oglaševanja.

Ciljne skupine:

Direktorji podjetij
Vodilni s področja trženja in prodaje
Ključni prodajniki
Prodajna režija z rednimi in neposrednimi stiki s kupci

Celoten program brezplačnih usposabljanj obsega:

      8. maj in 30. maj 2024 – STRATEŠKI MARKETING 1. in 2. del – Mateja Milost, FIMAGO. Program in prijave 1.del TUKAJ in 2. del TUKAJ.

      16. maj 2024 – BRANDING – Jaka Oman, VALICON. Program in prijave TUKAJ

      13. junij 2024 – OGLAŠEVANJE Z NAPREDNIMI DIGITALNIMI ORODJI – Miloš Suša, IPROM. Program in prijave TUKAJ

      Vabljeni!


      Aktivnost je financirana s strani Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport Republike Slovenije, Direktorat za lesarstvo.